expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

2013. 09. 19.

Mert a nap legfontosabb étkezése a kávé… - vendégposzt

(Ajánlom figyelmetekbe Gabi tapasztalatait a Coffee to wash kávészappanról.)

Talán sokak magukra ismernek, ha azt mondom, nekem ahhoz is kellene egy kávé, hogy reggel kávét tudjak főzni. Függő vagyok, ez ennyire egyszerű. Imádom az ízét, az illatát, a színét egyszóval mindent. A csészémből már eddig is kimerészkedett egy-két kósza kávészem és helyet talált magának különböző üvegedényekben, gyertyák közt a nappaliban, de mostanra a fürdőszobámat is meghódította a koffeines, kesernyés kávéaroma.

Nem titok, Dóri kávészappanjáról van szó. Azt már régóta tudom, hogy a koffein jó hatással van a bőrre – főleg a kényes „karfiolos” részeken – de eddig csak testradírhoz keverve használtam kávét. A szappanba kevert zacc miatt, ezt a lépést ma már ki is hagyhatom.

Coffee to wash kávészappan

De milyen is maga a szappan? Az első benyomás az illat: friss, kissé édes, de domináns kávéillat, engem leginkább egy nagy bögre lattéra emlékeztet. Zuhanyzás után egy darabig még a bőrön is érezni, de nem burkol kávéfelhőbe, nem lesz olyan érzésünk, mintha a Starbucks raktárában töltöttük volna az éjszakát. A bolti szappanokkal ellentétben használat közben nem habzik, inkább krémesen oldódik. A kávézaccnak köszönhetően alaposan radíroz is, én minden este használom, mert szeretem alaposan ledörzsölni magamról az „út porát”. (Aki sokat BKV-zik, annak nem kell kifejteni, mire gondolok :-).) Az érzékenyebb bőrűeknek, vagy akik eddig nem használtak bőrradírokat, érdemes először ritkábban használni, hogy felmérjék, mennyire bírja a bőrük. A bolti szappanok utáni száraz, feszülő érzést azonban teljesen el lehet felejteni, annak ellenére sem tapasztaltam ilyet, hogy alapvetően száraz a bőröm, főleg ha beköszönt a hideg idő.

Jelenleg épp a második kávészappanomat használom, az első körülbelül 3-4 hétig tartott ki. Nem tudom ennyi idő alatt lehet-e messzemenő következtetéseket levonni, de az elmúlt időszakban szemmel láthatóan csökkent a narancsbőr mértéke a combomon. Teljesen nem tűnt el, de kevésbé mélyek a gödröcskék, illetve az egész testemen érezhetően feszesebb lett a bőr. (Egyébként ez idő alatt nem sportoltam és nem diétáztam, tehát a javulást a szappan számlájára írom.) Csodákat természetesen senki ne várjon, de engem meggyőzött.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése