expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

2013. 10. 28.

Csodavera-szerelmeslevél

Kedves Olvasóim,

Az alábbi levelet egy DóriSzappan-felhasználótól kaptam, és mindenképpen szerettem volna megosztani Veletek. Íme:

Kedves Dóri,

imádom a Csodavera szappanodat! Számtalan szappant kipróbáltam már, hiszen évek óta csak szappant használok zuhanyozáshoz, mosakodáshoz és hajmosáshoz is, mégis – vagy épp ezért – az aloés szappanod jósága, kellemessége és finomsága nagyon meglepett. Bátran állíthatom, hogy ez MINDEN eddigi szappanomnál jobb hatású az arcomra. 

Csodavera szappan

Érzékeny, vízhiányos, de gyulladásra, kipirosodásra és mitesszerekre hajlamos a bőröm (kozmetikai szakkifejezéssel élve korpás szeborreás), és az aloe (nyers formában) mindig nagyon jó hatással volt rá, ezért választottam ezt a terméket. Mégis először féltem, hogy az olívaolaj esetleg zsírosítani fogja. Döbbenettel tapasztaltam azonban, és tapasztalom azóta is naponta, hogy a gyulladások elmúltak, nem pirosodik, nem zsírosodik a bőröm és – gondolom, hogy mindkét hidratáló összetevőnek köszönhetően – szinte egyáltalán nem kellett hidratáló krémet használnom az utóbbi 3-4 héten.

A szappanod hatékonyságán kívül imádom az illatát és az állagát is. Nagyon szimpatikus, hogy nem tartalmaz felesleges töltelék-összetevőket, csak a három hatóanyagot megfelelő mennyiségben és arányban. Megvizezve kicsit nyálkás a szappan felülete, az aloe nedvéhez hasonlóan, ami számomra szintén azt bizonyítja, hogy nem spóroltad ki belőle a hatóanyagot. Nem habzik, amiért ugyancsak nagyon szeretem. Nem folyik szét és nem kopik el gyorsan – ez gazdaságossá is teszi. (Négy hete naponta kétszer használom az arcomra, és még több mint a fele megvan.) 

Visszafogottan citromos illatát pedig nagyon kellemesnek tartom. Mindenkinek nagyon ajánlom, én függő lettem!

Köszönöm neked!
G.A.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése